Paus från solen

Har tagit en paus från solen och läsandet av "Stjärnfabriken", en rolig, lättsam och mysig bok! Har redan blivit lite bränd och jag ska sitta där ett tag till snart. Nu jävlar ska jag bli brun!
 
Ikväll blir det fest hos Björn, dock utan alkohol för min del och det klarar jag mig fint utan! Det ska bli kul ändå :) En annan som inte klarar sig utan det är min syster som ville att jag skulle köpa ut till henne, men jag sa nej! Hon körde utpressning och sa att hon skulle fixa det själv, men då har inte jag orsakat något i alla fall. Det blir att ringa några samtal till henne ikväll. Ska sluta oroa mig och hoppas på att hon är en smart tjej. Men klart man blir lite orolig, hon är ju trots allt bara 14.

Nu ska jag fixa med tvätten och sen ut i solen igen. Ha en underbar dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0