Sluta locka mig!

En sak som är sjukt jobbigt när man läser bloggar är att många skriver om att dem är sugna på det och det. Läste precis Blondinbellas blogg där hon skrev att hon var sugen på choklad! Riktigt jobbigt eftersom jag inte har tänkt på det och nu blev jag själv sugen på det! Gaaah, vad ska man göra?! Får försöka glömma bort det på något sätt. Måste plugga, men det gör det ju inte bättre eftersom man gärna tänker på andra saker än just plugg. "The Hills" hade botat mitt sug tror jag. Men då kommer jag inte kunna slita mig och plugget blir lidande.

Dagens i-landsproblem eller??

 
Bilden gör ju inte det bättre heller, hahah!

Kommentarer
Postat av: sigrid

sluta locka MIG! :P

2009-04-20 @ 21:06:35
URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0