Sol och ledighet!

Kom hem från jobbet för ungefär en timme sedan. Nu har jag duschat och packat mina grejer, men Ulf kommer inte och hämtar mig förrän vid halv 4. Som sagt ska det bli skönt att komma hem och träffa familj och vänner. Idag blir det påskmat och godis hemma i Sjöbo vilket ska bli mysigt. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, får se om jag orkar hitta på nåt. Om inget annat spännande händer blir det nog film med mina töser Lykke och Lie. Jag är glad idag och solen gör det ju inte sämre! Undrar bara vad jag ska sysselsätta mig med fram till halv 4. Kanske ska jag passa på att läsa eller hänga lite till vid datorn.

 
Såhär glad är jag idag!

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Hanna

söde!<3

2009-04-09 @ 18:04:53
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0