tankar

Låg i soffan och tittade på Robinson innan. Gillar det redan även om det var första gången jag såg det.
Kom på en sak precis! Har inte lämnat in min religionsuppsats som skulle vara inlämnat i torsdags. Mycket dåligt av mig! Får se om jag orkar skriva klart det senare, lär ju ändå inte ha något annat för mig.

Det som är så skönt när man är hos pappa är att man inte behöver göra så mycket, eftersom jag ändå inte har så mycket saker här. Jag har en dator, tv, en bok och musik. Perfekt! Däremot måste jag hjälpa till precis som hemma hos mamma, fast det har jag inget emot. Sen är det lika skönt att komma hem till mamma då man kan träffa alla sina vänner. Men jag kommer ändå ha ett socialt liv här i Malmö då jag ska jobba och se på film med Wille.


Bjuder på en osminkad bild idag. 


Kommentarer
Postat av: Bättan

Fin bild! Jag gillar ditt hår ;D

2009-04-05 @ 13:43:28
URL: http://emofisk.blogg.se/
Postat av: Hanna

snygge!

2009-04-05 @ 20:17:57
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0