Valborg

Nu sitter jag i skolan och har precis skrivit färdigt två arbeten som jag har skickat in. Dem har varit försenade länge nu så det känns riktigt skönt att ha tagit tag i dem. Så nu är jag glad och nöjd med tillvaron igen, hehe. Snart ska jag gå och äta lunch i matsalen; kycklinggryta och ris är det, kan vara rätt så gott!

Ikväll blir det att åka till Ystad med Lykke då vi ska vara hos Jimmy och grilla. Lite fest blir det och sen ska vi titta på majbål i hamnen. Det är något jag inte har gjort på evigheter, sen jag var 10 år tror jag! Nu är det verkligen på tiden!


Bild i repris! (Sitter i skolan så har inte så mycket att välja på)
På Valborg välkomnar man våren har jag för mig, så en vårbild passar utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0