Vatten och kåseri

Sitter just nu och häller i mig vatten. Tiden har kommit då det är varmt och så fort man glömmer dricka vatten så får man ont i huvudet. Det är också oftast på våren och sommaren som jag har ont i huvudet pga vätskebrist. Men jag får försöka skärpa mig och dricka mycket. Ändå har jag blivit bättre på det på senare tid.

Samtidigt som jag dricker vatten sitter jag och skriver på mitt kåseri som ska vara inlämnat imorgon. Det är riktigt kul och jag har en massa inspiration. Skriver om vart gränsen går på vilka personer man ska hälsa på och inte. Dvs vem man kan hälsa på utan att det blir pinsamt. Lite svårt att förklara men jag kan publicera kåseriet på bloggen när jag är färdig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0