Ystad ikväll

Freeedag! Äntligen! Ikväll blir det utgång i Ystad med tjejerna vilket ska bli mycket trevligt! Förfest hos Sigrid innan vi drar till Bar á Bar. Idag blir det ingen Donna Gina eftersom de renoverar, tråkigt men det blir nog trevligt ändå. Man får hoppas  på att där är mycket folk ute ikväll, har faktiskt ingen aning. Kanske ses vi där?

Sitter och äter mitt äckliga choklad som jag stoppade ner i godispåsen igår. Ni vet sånt där choklad som  typ är 1% kakao och resten nån äcklig massa och socker. Men jag blev sugen och sitter och äter det ändå. Tänkte krydda till den här fredagen med att se "The Hills" innan jag hoppar in i duschen och sådär.

Ta hand om er ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0