Du kanske hatar mig men jag älskar alltid dig

Kom hem från Malmö för en stund sen, blev ännu en kväll på malmöfestivalen med NRJ in the park. Bra musik och schysta artister och inte minst Arash! Vi festade och sjöng på Malmös gator och det är nog det mest underbaraste man kan göra; sjunga mitt i stan utan att skämmas alls. Ni måste testa!

Jag var även hos frisören idag och färgade min utväxt och satte i lite fler ljusa slingor samt klippte topparna. Känns fräsht nu! Nu börjar jag känna mig trött så ska städa undan lite kläder innan jag går och lägger mig. Imorgon väntar en ny dag bestående av passning av William och Arbetsförmedlingen.

Godnatt


Bild från förra gången vi var på festivalen; jag, Nathalie och Hanna


Kommentarer
Postat av: T'res

nejmen attans! jag såg dig inte, var också i malmö då.. fast, det var ganska mycket annat folk också. haha

2009-08-21 @ 00:53:26
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0