Min helg

Jösses! Jag har inte bloggat på fyra dagar! Hur kan man glömma bort sin blogg på det sättet?!

Såhär har i alla fall min helg varit;

Fredag:
Jag, Lie, Sigrid, Emily och Emmie tog bilen till Göteborg för att gå på Liseberg. Vi hade det underbart kul och varmt! Karusellerna där är verkligen riktigt roliga! Dessutom åt vi glass på Ben&Jerry's, såg 3D animal vision i deras biosalong, åkte i utkikstornet och spelade på choklad som vi aldrig vann. Ja vi gjorde det mesta som hör till Liseberg. Bilder från Liseberg kommer senare!

Lördag:
På dagen gick jag och mamma till "Källans loppis" för att se om där var något intressant. Mamma hittade en del som vanligt, jag tittade mest och gick och bar på min lillebror William. Senare på kvällen åt jag tacos med Lykke och Lie hemma hos mig, sedan förfestade vi lite innan vi cyklade till Patriks inflyttningsfest.

Söndag:
Efter att ha lämnat min syster Hanna i Blentarp åkte mamma, jag och William till Sövde för att sola och bada. Jag tog mig ett dopp och det var riktigt skönt!


Jag och William


Sövdesjön


Sol

Kommentarer
Postat av: Emily

aw william!

2009-08-10 @ 18:38:38
URL: http://heythereemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0