Det nya året

Tänk att detta året redan är slut, helt overkligt! Tycker det har gått jättefort och det har ju hänt en massa också. Jag har fått en lillebror, tagit studenten, jobbat, varit arbetslös, varit i Italien och tagit körkort. En massa helt enkelt! Snart ska man fira in det nya året och jag har en del förväntningar på nästa år. Inte för att jag går och längtar och hoppas en massa men förväntningarna finns alltid där.

Jag brukar alltid ge ett nyårslöfte i stil med; Nästa år ska jag träna mer, äta bättre osv. Tycker att man alltid ska ha mål för det är det som driver oss framåt, men det hör ändå till att ge ett litet löfte om något. Mitt nyårslöfte för i år har jag inte tänkt ut än. Kanske blir det samma som de andra åren, men det blir också lite tråkigt. Får komma på något helt nytt!
Gott nytt år alla där ute och inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0