Grey's and car

Idag har jag kört en hel del bil; först till Lund och sen till Saxtorp. Det gick skitbra, men man är lite ovan vid motorvägarna eftersom vi inte körde så mycket på det på körskolan. När jag kom hem var jag sjukt trött så jag tittade lite på "Grey's anatomy" säsong 1 som jag fick i julklapp. Gosh vad jag gillar den serien! Måste beställa hem säsong 2 snart.
Idag har jag varit extremt noga med att inte sova något på dagen för då kommer jag inte kunna somna ikväll. Ska nämligen upp och jobba imorgon från sju till elva på morgonen. Sen blir det nyårsfirande, yeey!
Serien som verkligen gör min dag!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja jag tycker också den serien är bra men har inte sett den från början.

2009-12-30 @ 23:05:39
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0