lalala

Usch det är så mycket nu med körkortet! Övningsproven jag måste klara är inte så lätta som jag trodde, är någon poäng ifrån godkänt hela tiden. Jättestörigt! Jag måste plugga mer och det ska jag, jag ska verkligen klara mitt körkort nu, så mycket tid och pengar som jag har lagt på det! Det är bara att hålla sig stark och fortsätta kämpa.
Det är tur man har glädjeämnen här i livet så att man orkar. Idag var jag hos frisören för att fräscha upp hårfärgen och topparna. Imorgon ska jag till Ystad och träffa klasskamrater och på lördag blir det förhoppningsvis utgång. Jag behöver det! Imorgon är dessutom min sista dag på jobbet och på måndag är det Lykke som tar över det igen. Jullov är ju inte fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0