Rolig dag

Idag har varit en ganska hektisk men kul dag. Jobbade till klockan 15.15 idag och på jobbet hade de en föreläsning (jobbar på en träffpunkt för gamlingar) om slummen i Bombay. Det var mycket intressant och mycket kände man igen från filmen "Slumdog millionarie". Efter jobbet var jag på kören och efter det var jag på ännu en föreläsning, fast nu på ungdomsgruppen i Sjöbo. Det var en utbytesvolontär som föreläste om sina tre månader i Brasilien. Jag älskar att höra om andra länder och jag hade mycket hellre också velat åka till dem.
Klockan är ganska mycket för att vara en vardag för mig, så jag kommer vara jättetrött imorgon. Tur man har en buss att sova i.
Godnatt!
Har min nya kofta på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0