Bakdag

Det var längesen man bakade! Igår gjorde jag, lie, Jocke och Lykke det. Jag och Lie bidrog med en kladdkaka med daim i, Lykke gjorde en tigerkaka och Jocke Björnbärspaj. Måste säga att vi alla tre lyckades väldigt bra.Vi hade sedan mys med en massa kakätande och Bättan kom också över sen. Efter en massa snack och skratt gick vi ut och gjorde en så in i helvete rolig grej. Men det berättar jag sen när bilderna från det kommer, blir roligare då!
När jag kom hem kröp jag ner i soffan och läste den nya veckorevyn och åt en daimchoklad.


Kommentarer
Postat av: Hanna

VR, med Blondinbbella i den! :D haha

2009-02-20 @ 18:00:22
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0