Det är jag värd!

Nu är jag färdig med mitt religionsarbete och det känns riktigt skönt! Är inte jättenöjd men jag orkade verkligen inte längre, känner att jag måste släppa kraven lite annars kommer det här inte sluta bra. Har ett till arbete till på onsdag att lämna in så jag får sitta med det imorgon. Känns som att jag inte kommer få nånting av projektarbetet gjort. Får försöka i alla fall. Är jag kanske värd läsning av en bok och sömn, ja det är jag!

Lite träning av självkänslan nu (3 saker som jag har gjort bra eller som jag är tacksam för)

  • Idag var jag duktig för att jag tränade
  • Jag har skrivit klart ett arbete och lämnat in det
  • Jag är tacksam för att mamma och William kanske kommer hem imorgon



Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0