Enkäter och plugg

Sitter i skolan och har fått en del gjort. Var och fick svar på några enkäter och sen tog jag tag i svenska-brevet. Jag ska skriva ett brev som kan ha skrivits under realismen. Nu är jag färdig med den uppgiften vilket är underbart! Snart är det lunch och sen blir det danska steg 4 då vi ska skriva manus till vår pjäs (på danska såklart). Efter det ska jag gå till en annan klass som ska svara på mina enkäter.
    Ni som undrar över vad det är för enkäter, jag gör ett projektarbete som handlar om studieteknik, hur man pluggar mest effektivt. Så enkäterna handlar om ens studievanor.

När jag kommer hem blir det mer plugg, mycket som måste göras. Sen SKA jag träna step klockan sex, även om jag inte är färdig med mina läxor. Träning gör en mindre stressad så det ska bli skönt.

Så ser min dag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0