födelsedagsfest

Kom precis hem från Ystad teater där mina kära klasskamrater var med i "En midsommarnattsdröm", shakespeares version i modern tappning! Den var riktigt bra och alla var jätteduktiga, rekommenderar er att se den ikväll då den visas igen.
Nu håller jag på och städar mitt rum med musik på högsta volym (blir inte så högt med den bärbara, hihi) för senare kommer plastfarmor och farfar och hälsar på för att fira William och Ulf som fyllde år i söndags. Vi ska äta tacos och semlor, mycket mumsigt!


Jag är redan hungrig!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Kan du inte lägga in en bild på William? Är jättenyfiken! :D

2009-02-27 @ 16:23:57
URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0