Hej här kommer segertåget

Har precis varit i affären med Ulf och handlat lite, blev lite godis och popcorn till ikväll också. Det blev även lite dricka till imorgon då jag ska till Filip på fest. Tydligen är det runt 35-40 personer som kommer, helt galet! Tror det kommer bli skitkul! Funderar på att ha samma klänning på mig som förra helgen, en mörkblå som jag köpte på Vero moda.

För övrigt är jag inte färdig med min uppsats, jag kör pluggstilen sakta men säkert. Ett stort skämt att jag ska göra ett projektarbete som handlar om effektivare studieteknik. Det är ju meningen att jag också ska lära mig, men det gör jag när jag börjar skri..*host* om det. Pinsamt att det bara är 1 månad kvar tills det ska vara inlämnat och jag har inte kommit nånstans. Har i och för sig arbetat med enkäter och gjort en intervju, det är ju alltid nåt! Jaja det ska nog gå bra tillslut. Känner bara för att kasta lite vrede över det.

Tillbaka till spotify och uppsatsen!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Låter jättekul med festen!

Själv ska jag peppa tillsammans med cajsa inför koncerten i köpenhamn imgn :)

Saknar dig

2009-02-21 @ 14:52:41
URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0