Hej hej

Hade ställt min mobil på 8 för väckning men jag sov en timme till och kom efter mycket besvär upp ur sängen. Kände mig svag och hade ont i halsen och kollade så att jag inte hade feber. Nepp helt normal temperatur. Åt frukost bestående av macka med makrill, naturell youghurt med banan och linfrön och en kopp te. Efter det kändes det mycket bättre! Så nu är jag pigg igen och ska snart ta en dusch.

Idag ska jag till skolan vid 12 eftersom det är info om högskoleprovet och efter det ska jag ha gitarr. När jag kommer hem (eller hem kan jag inte komma, men till sjöbo) så ska jag till biblioteket och vara där en stund för vi ska ha husvisning här hemma. Så igår städade jag som en galniing. Man får i alla fall städat när man ska ha visning vilket är bra!
Nej, dags för duschen, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0