Nattuggla

Jag kände mig trött vid 21 och tänkte; amen jag går och lägger mig. Somnar och vaknar igen vid 22 riktigt pigg! Vad är detta? Ah det var bara att gå upp och roa min rastlösa själ vilket jag gjorde med "Raw comedy" på 5:an där Johan Glans var med, han är så jävla bra!
Det roliga tog slut 22.30 och jag hade ingen aning om vad jag skulle hitta på härnäst. Sen kom jag på det, min diktanalys! Så jag satt igång datorn och började skriva på den och snart är jag färdig. Det känns riktigt bra och jag kan sova längre imorgon!
Just nu känner jag att det känns riktigt mysigt att sitta här sent på kvällen vid mitt skrivbord med musik i öronen och datorn framför mig. Livet känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0