Norrköööeeping

Hej!
Nu sitter vi i vardagsrummet hos Hannele och kollar på "X-effekt-valentine marathon" på MTV. Hannele ligger i soffan och vilar, hon har blivit sjuk, vilket är tråkigt. I alla fall var hennes 18-årsfirande lyckat och förfesten hemma hos henne var riktigt kul! Tyvärr mådde Hannele inte så bra när vi skulle gå ut eftersom hon hade fått feber samma dag, så jag följde med hennes kompisar Steffi och Becka till "Otten" (ett nyrenoverat uteställe här i Norrköping). Det var mycket trevlig och fint var det med två dansgolv där de spelade gamla godingar på det ena och nya låtar på det andra.
Vi åkte hem någon timme innan de stängde för att sova.

Igår mådde Hannele inte så bra så vi (jag, elin och emelie) gick hem till Camilla då Emma hade kommit också. Innan dess gick vi till "Gu' va gott" och åt pizza, mums vad goda de var! Efter det gick vi hem till Camilla som sagt och youtubade lite, tittade på en massa roliga klipp och en massa avsnitt på "Mysteriet på Greveholm", myys. Vi sov över där och så.

Idag följde vi Elin till stationen för hon skulle hem till Stockholm, sen gick jag och emelie och handlade lite mat som vi ska ha på tåget imorgon; bullar och en brämhults smoothie. Träffade förresten Theres från klassen när vi skulle lämna Elin, hon kom precis med bussen. Hon hade färgat håret rött, fiint! Vilken slump att vi ändå träffades i Norrköping, det trodde jag inte.

Har inte lagt in några bilder nu, men jag tar det imorgon när vi kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0