Onsdag

Godmorgon!

Känner mig verkligen inte pigg för att sätta igång med att skriva ett arbete idag. Så jag skrev till min lärare som det var att jag varit sjuk, och frågade om jag kunde lämna in det på lovet istället. Har inte fått svar än, men hoppas på att han är snäll.
Istället ska jag vila upp mig ordentligt idag och packa allt eftersom att jag åker till Norrköping imorgon (ni i min klass som läser detta, säg att jag är sjuk för jag hade tänkt sjukanmäla mig) (egentligen är det ingen lögn, för jag är fortfarande inte helt frisk).

Det är snö ute och alla har lite blandade meningar om det. Jag bryr mig inte särskilt mycket eftersom jag ändå inte ska gå ut. Men jag hoppas inte trafiken störs av det imorgon!

   
Dessa två filurer bor i Norrköping; Hannele och Camilla

Kommentarer
Postat av: Elli

Halsa allihopa fran mig. Synd att jag missar det, men ni far ha sa kul :)

2009-02-11 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0