Packa

Trots min minimala ork så ska jag ta och göra en packningslista samt packa inför Norrköping. Längtar verkligen till torsdag då vi åker, speciellt nu när jag har varit hemma i två dagar och ska vara hemma imorgon, jag behöver ett socialt liv!

Man kan tycka att jag kommer ha två veckors lov eftersom jag varit sjuk i nästan en vecka, men så kul är det inte att vara hemma, vara sjuk och samtidigt tvingas göra en massa inlämningar och annat. Det hade varit lättare om jag varit frisk och kunnat gå till skolan, då hade jag i alla fall haft ork till att göra saker. Imorgon blir en sådan dag då jag ska skriva färdigt en inlämning, så jag får snart gå och lägga mig så att jag orkar det.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst är dem fina? för 200 kr är dem ett rikitgt klipp ;) Ja det var den jeansjackan! Tycker att den är jätte söt!<3

2009-02-11 @ 13:33:38
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0