Sol

Har precis varit och solat. Först cyklade jag till "Meddo" och det gick inte så bra där. Jag stoppade först i en tia i atuomaten, sen när jag skulle stoppa i en till så ville den inte ta emot den. Cyklade till ett annat solarium som även finns i Ystad (!) där jag solade förra gången. Där var det bra men det enda minuset var att de inte spelade någon musik. Men nu är jag i alla fall färdgisolad och det känns skönt. Lite färg har jag fått faktiskt, kul!

Provade precis min foundation som har varit för brun för min hud ett tag nu, och det är den fortfarande! Jag måste köpa en ny snart för min andra är slut. Någon som har något tips på foundation som känns lätta i konsistensen och inte sitter som en kaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0