Söndag

Gud vad jag är trött! Idag hade vi visning så mamma, ida och jag åkte till skogen och gick en runda innan vi åkte till affären för att handla. Jag handlade hårspray och volymspray från Wella. Efter det tränade jag step intervall och nu sitter jag här nyduschad, mätt och riktigt trött. Hade lätt kunnat gå och lägga mig nu men jag ska se "Mia och Klara" och "Beck" först!
Jag och Lykke har gjort en träningsdeal då vi ska träna minst 3 gånger i veckan, det har jag gjort denna veckan och jag känner mig otroligt nöjd. Nu får det hålla i sig resten av halvåret och förhoppningsvis efter det.

Provade min volymspray och det blev volym, får se om det håller "andra dagen" också, vilket det står att det ska göra.

 
(min flaska är dock beige)                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0