Trötter

Idag är det fredag och jag är riktigt trött! Alla krafter bara gick ur mig efter middagen och jag sov tills mamma sa att vi skulle till konsum och handla. Jag skulle följa med för att vi skulle köpa en film som vi kunde se ikväll och en massa gott gott. Det blev 2 filmer i 1; "Två (eller tre?) systrar och en mamma" och "Rika vänner", amerikanska filmer som verkar lagom fredagsmysiga. När vi gick ut från konsum så kom några av mina gamla klasskamrater in och den ena hälsade på mig men jag hälsade inte tillbaka. Jag var så trött så jag tittade inte ens på människorna, taskigt av mig! Men jag får hälsa på honom en annan gång. Nu ska jag gå och äta glass och titta lite på let's dance. (Hinner inte lägga in nån bild för mamma tjatar på mig om glasse, den smälter väl annars!)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0