God morgon!

God morgon!
Nu har jag precis ätit frukost som bestod av en smoothie och ett ägg, mums! Hade behövt plugga idag så jag kanske gör det snart eller lite senare. Vad ska jag mer göra idag? Ikväll ska jag i alla fall se Melodifestivalen som jag har gjort alla år och det ska bli spännande och se vad dem har för låtar att erbjuda detta år. Men innan det blir kväll ska jag tvätta, städa, slappa (kanske läsa ut New Moon?) och förmodligen sola (vilket jag aldrig gjorde igår).

Först blir det städning, jag dokumenterar! Det hjälper för att få nånting gjort, hehe.


Kommentarer
Postat av: Lena

drack nyss en smoothie jag med :> gött!

2009-02-07 @ 21:34:02
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0