Bättre rutiner

Dagen efter nyårsdagen a.k.a bakisdagen är nog en av de dagar jag uppskattar mest. För att få lite rutin på min sömn gick jag idag upp vid 10 då det även var idag jag åt min första riktiga frukost på länge. Men nu ska det bli rutiner och hälsosammare livstil. Jag säger välkommen 2009! Det blir nog inget träningskort än för jag måste se hur tiderna på fitnesscenter passar in med mitt skol-och körschema (japp, dags med körkortet). Om det inte passar får det bli gymmet istället för dit kan jag gå nästan när jag vill. Men nu innan skolan börjar och sådär så ska jag försöka träna lite hemma. Nu är det halt men det ska nog kunna bli en promenad senare ändå.

Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Bättan

Haha ja, det är bara att stå för vad man tycker! vill man inte ha sprit vill man inte! :)



Haha javisst var det sött :D

2009-01-03 @ 02:07:28
URL: http://emofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0