Fine!

Just nu är jag så trött på människor som trycker ner andra för att själv må bra. Eller är det därför? Jag vet inte egentligen varför man väljer att göra det. För att man har dåligt självförtroende, för att man inte bryr sig eller vad? Alla har någon gång känt sig nedtryckta eller påhoppade och det är ingen rolig känsla. Jag känner mig inte det just nu, känner mig bara allmänt irriterad och kommer och tänka på saker som andra har sagt. Jag brukar skita i vilket och köra mitt race, och det gör jag också nu. För när man läser blogginlägg som man får reda på att det handlar om en själv så orkar jag ärligt talat inte bry mig, fine i så fall!

Inte för att någon kommer att fatta vad detta handlar om eftersom jag inte vill vara så konkret, kände bara för att skriva av mig min frustation!

Kommentarer
Postat av: lian

jag håller absolut med dig dulce! bra skrivet! pusselipuss javel <3

2009-01-18 @ 13:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0