Fortfarande lov?

Nu förtiden när jag är hemma känns det som om jag fortfarande har lov. Jag borde egentligen plugga lite men istället sitter jag och latjar med datorn, spelar gitarr och gör allt annat jag borde göra när jag gjort färdigt mina läxor. Har inte kommit in i skolrutinen riktigt än och det lär väl ta lite tid innan det händer. Nästa vecka blir det inte sånt här slapp. Jag är ganska nöjd om jag pluggar ungefär 1-2 timmar om dagen. Resten av tiden kan jag slappa, det låter bra tycker jag!

P.s. Imorgon har vi lov (studiedag), så lite lov har jag fortfarande. Skönt med lite break innan jag måste ta itu med ett prov!
Välkommen till min Lattjo Lajban-stuga!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh kul att du tyckte det, tänkte faktiskt skriva ner några till någon dag.. Skolan är ju faktiskt den lättaste vägen att nå sina drömmar! Men som du säger, lov måste man ju också få ha! :D

2009-01-14 @ 20:32:29
URL: http://mlinilsen.bblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0