Fullspäckad slapp dag

Sitter i skolan och väntar på bussen som går 15.30. Idag har varit en rätt så slapp dag som har gått ganska snabbt fast att den varit lång. På religionen kom jag på vilken sekt jag ska skriva om, blir Plymouthbröderna som finns i småland. Såg en dokumentär om dem på tv och tyckte att det verkade intressant. De lever som om det vore på 1800-talet och de avskärmar sig från människor som inte tillhör deras sekt. De har också en egen skola där barnen har skoluniform. Weird men väldigt intressant! Så nu tänkte jag kolla efter lite fakta om dem medans jag väntar på mitt fordon.

Senare ska jag till kören och efter kören ska jag träna. Har direkt inga läxor utan mest mitt projektarbete och min körkortsteori att ta tag i. Får väl göra lite på det också.
Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha dem verkar ju normala^^ Du är jätte snygg i din nya frilla btw!<3

2009-01-29 @ 16:03:53
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0