Hej!

Igår var jag hos Lie och kom inte hem förrän vid halv 4, så idag var det inte så konstigt att jag vaknade halv 1! Vi hade i alla fall sjukt roligt tillsammans med Bättan, kollade på en dålig kärleksfilm (Ask the dust) som skulle innehålla årets hetaste nakenscen. Hade filmen varit bättre kanske det hade varit hett men nu var t. om Twiligts kyssscen bättre, som dessutom var med kläderna på. Vi kollade på en massa Youtubeklipp bl.a på snygge Robert Pattinson.

Idag ska jag se två avsnitt av "Matador" så att jag kommer någon vart med den. Men den blir bättre och bättre som tur är. Jag ska också försöka läsa ut Twilight eftersom jag ska lämna den till Elli på tisdag. Lite ritande hade också varit kul att hinna med. Mycket man vill göra, får se vad jag hinner med.


En bild från en av de första avsnitten i Matador.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0