I taket lyser stjärnorna

Hejsan!
Nu är jag hos min pappa i malmö tillsammans med min syster Hanna. Igår tittade vi på tv, åt chips och choklad. Vi såg på "På spåret", brukar aldrig se det men var tvungen när Fredrik och Filip var med. Tycker att Let's dance är dötråkigt nu när Blondinbella åkte ut så det såg jag inte. Efter det såg vi "Basketball diaries" med Leonardo Dicaprio (från 1995!), han var väldigt ung där men söt!

Idag ska vi gå på bio och se "I taket lyser stjärnorna" som är baserad på en ungdomsbok som de flesta har läst, förutom jag! Men den verkar bra och sorglig i alla fall. Man kunde inte resarvera biljetter men det fanns kvar rätt många, så vi får hoppas att det finns några kvar när vi kommer dit.  Med filmsstaden vet man aldrig!

Dags att hoppa in i duschen och ladda upp för en ny mysdag!


Kommentarer
Postat av: lie

du måste säga hur den var, måste ju se den nu när jag läste den innan! ^-^

2009-01-31 @ 12:26:46
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0