i'm walking on sunshine

Hade ställt min väckarklocka på 8.30 idag för att få in rutinerna lite innan skolan, men det gick inte så bra. När jag hade stängt av den somnade jag snabbt om och vaknade 10.30. Var helt död när jag vaknade, men efter mycket kämpande kom jag äntligen upp, åt frukost och sedan gick jag ut och tog en promenad i solen.
Idag ska jag ha min första körlektion på körskolan och det känns lite smått nervöst, men det ska nog gå bra för jag har ju redan kört en del här hemma, senast igår faktiskt. Men innan dess ska jag titta färdigt på "Matador" och svara på frågorna som handlar om den.

Imorgon börjar jag skolan och det börjar faktiskt bra! Har bara bruksgitarr och det är inte förrän 13.30, så det blir lite mjukstart. Jag börjar känna mig riktigt peppad inför skolan och ska verkligen kämpa denna terminen, inte minst med projektarbetet.


Kommentarer
Postat av: sigrid

Jag däremot känner mig extremt opeppad! Fattar inte hur jag ska klara att stiga upp ur sängen på onsdag...

Vet du förresten om vi har fått en ny engelskalärare och om vi har nån lektion på onsdag?

2009-01-12 @ 13:49:31
URL: http://positivetension.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0