inga tvivel

Trots mina tvivel på den här dagen så gick det bättre än förväntat. Det gick bra med frånvaro-snacket på mentorssamtalet och PA-samtalet gick också bra! Har lärt mig att det är onödigt att gå runt och oroa sig, man ska bara låta det jobbiga ske (som blondinbella säger ^__^) . Jag pluggade en del i skolan tillsammans med Sigrid och sedan gick vi till Åhlens tillsammans med Jessika. Köpte ett halsband där för 18 kr! Väldigt fint! (lägger upp bild senare eller imorgon).
Efter det gick vi till biblioteket och jag lånade lite böcker till mitt projektarbete.

När jag kom hem stack jag och tränade aerobic, sjukt roligt pass idag! Nu har jag ätit och duschat och tänkte bara ta det lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0