jobbig känsla

Det knyter sig i magen på mig. varför? för att det är måndag imorgon och jag måste förklara bort varför jag har två lektioners ogiltig frånvaro. Jag har även PA-samtal vilket betyder att min handledare kommer fråga ut mig hur det går med projektarbetet och jag känner att jag inte kommer någonstans. Altt känns lite småjobbigt nu. Hade varit skönt och bara skita i skolan imorgon men det blir bara värre då. På något konstigt sätt känner jag mig rädd för allt nu, det är så mycket saker som hänger över mig och jag vill bara slippa allt. Men motgångar kommer alltid att finnas i livet. Nu var det min tur att få det!

Kommentarer
Postat av: Twilight news

Gillar du Twilight? kolla då in min blogg, följ mig gärna genom bloglovin.com

2009-01-26 @ 13:00:34
URL: http://twilightnews.blogg.se/
Postat av: leonardo

jag förstår precis hur du känner dig!

2009-01-26 @ 20:14:37
URL: http://filmhora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0