Läger

Hejsan!
Igår efter skolan åkte jag på läger med ungdomsgruppen till Åhus. Det var mycket trevligt och vi hann med en hel del. Bland annat så gjorde vi olika övningar som jag tror vi gjorde för att lära känna oss själva bättre och för att våga öppna oss för andra. Tex. så fick vi ta vars en sten som vi sen skulle gå med  till stranden och medans vi gick skulle vi tänka på en börda vi bar på som vi ville bli av med. Sedan skulle man ställa sig vid strandkanten och tänka på vad man tex. ville slippa känna eller bära på. Efter att man hade tänkt och kramat stenen skulle man kasta ut den i havet. Man skulle alltså samla det man ville bli av med i stenen. Det kändes väldigt skönt! 
   Vi såg även på film men det orkade inte vi så vi gick till vår stuga istället och snackade en massa. Jag och Ditte gav varandra massage och sen gick vi och la oss. Jag var väldigt trött när vi skulle sova och vaknade inte en enda gång under natten, helt utmattad efter veckan. Dock är jag ganska trött idag med eftersom vi fick gå upp klockan 8 och vi somnade inte förrän 3. Idag kom en kille vid namn Gustaf till lägret för att lära oss teckna. Han var bra på att lära ut och vi fick bla. lära oss att teckna ett ansikte. Efter det åt vi lunch med efterrätt och sedan åkte vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0