Snart religion

Nu sitter jag i skolan och det är bara 10 minuter kvar tills jag har religion B. Det är vår första religion B lektion så det ska bli kul! Jag tror att vi kommer att prata mer om sekter och småreligioner i denna kursen och det ska verkligen bli intressant. Vi hade ingen lärare förra veckan då vi egentligen skulle haft kursen så jag hoppas att läraren kommer idag. Hade detta varit min sista lektion hade jag inte brytt mig så, men har två lektioner till efter lunch.

Nu ska jag gå och hämta mina böcker, hej sålänge!


Tom Crusie är med i scientologsekten!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wow så fin hemsida! =) Bara älskar din header! =)

2009-01-21 @ 18:17:06
URL: http://xxprinsesskronaaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0