framtiden

Har precis haft paus i pluggandet och drömt mig bort i framtiden. Som det ser ut just nu vill jag först jobba ett år innan jag hoppar på turismlinjen på Östra grevies folkhögskola. Eftersom det är så krångligt att pendla från Sjöbo dit så vill jag nog ha min egen bostad, helst i Malmö. Hade kunnat bo hos pappa men känner att jag inte får ro till att plugga där plus att jag gärna vill ha mitt eget.  Finns även internat på folkhögskolan men jag känner inte för att bo där. Vill inte spendera mina dagar på en och samma ort. Min låtsasfarmor och farfar bor i Östra Grevie men jag vill inte bo där heller. Får se hur det blir med det. Man kanske kan bo hos dem eller pappa sålänge om man inte hittar boende.  Hihi, lite kul med framtidsplanering när motivationen till novellanalysen tryter.

Kommentarer
Postat av: lie

tjäna kosing bruttan, ge halva till mig om inte mer så fortsätter vi vara vänner, okej? :D

2009-01-29 @ 18:34:29
URL: http://cuteretardation.blogg.se/
Postat av: Bättan

Du kan ju se om du inte hittar några luffare och göra dem sällskap och förgylla deras dagar ;) det lär ju inte kosta så mycket :P

2009-01-29 @ 18:59:59
URL: http://emofisk.blogg.se/
Postat av: Elli

Den skolan har jag ocksa tittat pa lite innan, fast foto ^^

2009-01-29 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0