Reading my mind

Tjao!
Gitarrlektionen var lika roligt som vanligt och ungdomsgruppen var mysigt med film (Oh brother where are thou?). Imorse var jag nästan påväg att beställa Paris Hiltons parfym Heiress på Bellme.se men jag stoppade mig själv för jag måste hålla i mina pengar nu. Jag och Lie bokade bussbiljetter till Norrköping igår då vi ska upp där på sportlovet och fira Hannele som fyller 18. Så ska spara lite pengar till det. Påtal om pengar! Fick besked idag om hur min sparfond ser ut, den har sjunkit med 10 000 kr!!!! Ja inte så svårt att gissa varför i dessa svåra ekonomitider. Riktigt störigt är det, så vi får vänta med att ta ut dem tills det har stigit igen.

Idag var jag på biblioteket och lånade "Den andra systern Boleyn" av Philippa Gregory som sigrid tipsade om. Så den ska jag läsa när jag har läst ut New Moon, för jag kan ändå inte börja läsa Eclipse förrän jag har köpt den. "Den andre systern Boleyn" verkar riktigt bra!



Nej nu ska jag gå till sängs och läsa innan jag faller i sömn. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bättan

Jag fick sagt till mig när jag var på banken att det är bättre ränta på e-sparkonton än på sparfonder. Mina gick själv ner 2000kr innan jag såg det, och då bytade jag dirr ;)

2009-01-28 @ 08:00:03
URL: http://emofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0