En dag i Malmö

Vaknade på ett fint sätt i morse. Mamma kom in med William, väckte mig och på min säng låg en söt William som bara log. Han är så söt!

Vi tre var i Malmö idag på en liten shoppingtur. Jag hade planerat en massa jag skulle ha men hittade inte det jag planerat, som vanligt. Istället köpte mamma en massa, hon hittade såklart skor och bikini vilket var det jag letade efter. Sedan åt vi lite glass; mjukglass med riven choklad på, mums!

Efter en lång dag i stan lämnade mamma av mig i Sövde på vägen hem där jag träffade Wille. Vi tittade på några scrubsavsnitt och "The king of queens"; en serie jag inte har sett innan, men den var också rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0