GAAAH!

Ibland kan jag bli så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Min mamma och jag har varit igång igen...
Ilska leder till tårar och tillslut sitter jag och gråter över allt. Men nu har jag lugnat ner mig och funderar på varför jag sitter och blottar mitt innersta i min blogg. Jo för att det är så jäkla skönt att få skriva av sig om hur man känner. Innan var jag riktigt arg men nu känner jag att jag är mitt normala jag igen. Och fina kommentarer gör en alltid gladare plus alla mina vänner som alltid finns där för mig. Åh vad sentimentalt det blev. Men ni är fina ni, mina vänner!

Nu ska jag städa mitt rum med spotify på full volym!

Kommentarer
Postat av: Emily

Visst är det skönt att skriva av sina känslor? Jag känner samma sak. Men varje gång jag skriver så blir jag så arg att jag stänger ner rutan och det publiceras inte. Alla fajtas med sina föräldrar. Men du ska veta att det är de som älskar oss mest! :) Tur vi har våra vänner. Sant så sant. Du är fin du med. and it's a fact!

2009-07-06 @ 14:21:28
URL: http://heythereemily.blogg.se/
Postat av: lie ♡

we're only human. tyvärr och man bråkar och har dåliga dagar blä men så är det. FÖR IMORGON ÅKER VI TILL HULTAN OCH SKA GLÖMMA ALLT ANNAT <3

2009-07-06 @ 19:41:16
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0