Harry Potter maraton

Hej på er!
Idag känner jag på mig att det kommer bli en bra dag! Jag ska nämligen umgås med mina vänner idag och vi ska ha ett litet Harry Potter- maraton och äta glass. Mums! Men innan dess ska jag laga middag; korv stroganoff. Inte för att skryta, men jag är bra på att laga mat och det har jag fått från min mamma och pappa som är grymma i köket. Igår lagade jag Spaghetti och köttfärssås som blev så sjukt gott att jag åt lite för mycket och var jättemätt resten av kvällen. Haha så kan det gå!

Harry Potter idag ja och jag ser fram emot att se min favorit Rupert Grint a.k.a Ron Weasly!
Nej dags att hoppa in i duschen, sen blir det en dagens outfit-bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0