Tillbaka till verkligheten

Siesta! var fint!

Har inte haft så mycket tid att blogga och nu har jag ännu mindre tid. Har två mindre inlämningsuppgifter och en stor kvar som jag måste göra klart idag! Ska bli skönt att få de sista uppgifterna skrivna så att man kan slappna av sen.

Fick två mindre bra betyg idag om man jämför med mitt MVG igår. Fick G i engelska och G i mitt projektarbete. Sjukt störigt! Men jag har världens bästa vänner, speciellt Lie som hade skrivit så fint om mig i sitt projektarbete då hon hade gjort en bok om sina närmaste. Det lyfte jättemycket!

När något går lite sämre försöker jag fokusera på bra saker och det hjälper.


Siesta 2009! Jag är blond för dem som inte har sett det =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

en snygg blondie!

2009-06-02 @ 17:23:24
URL: http://hrosengren.blogspot.com
Postat av: lie ♡

hihi :) cutie då!

2009-06-02 @ 17:47:16
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0