Jobba jobba jobba

Lite uppdatering innan jag ska lägga mig. Idag åkte min familj till Öland, vilket betyder att jag har hela huset för mig själv. Det var ganska skönt att ha egentid nu ikväll men det blev lite långtråkigt efter ett tag. Men jag ska inte vara uppe länge till för jag ska jobba imorgon redan 7.30 till 14.00. Sen blir det helg!

Mitt jobb är förresten ganska okej. Jag jobbar inom hemtjänsten då jag får följa med till människor som behöver hjälp med att tex. klä på sig, få mat och allt annat nödvändigt. Det är kul när dem är trevliga mot en och vissa är rikitigt gulliga. Sen finns det alltid några otrevliga, men det är sånt man får ta.

Nu ska jag fortsätta lite till vid datorn, sen blir det att cykla hem och duscha och chilla innan läggdags. Imorgon blir det att midsommarfesta hos Hanna i skurup efter jobbet, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0