Vad är väl en bal på slottet?

Jag lever, det gör jag! Det är så att vi precis har flyttat in helt i vårt nya hus, men det jobbiga är att vi inte har vårt internet där än. Så det har inte blivit något datasittande nu.

Igår var det studentsupé i skolan och det var riktigt roligt! God mat, underhållning och dans. Synd bara att det inte var så många från klassen som stannade kvar och dansade och våra lärare! Hade varit en rolig syn =)

Innan idag var vi hos Lykke och fotade henne, filip, wille, åsa, tobbe och emma för dem skulle på balen. De var sååå fiiina!
Om ca 10 minuter ska jag och Lie till Emmie på lite grillfest med andra roliga tjejer, vi kommer ha superkul tror jag! Vad är en bal på slottet? Om inte alldeles....underbar! No time for depression, fest ikväll =D

Såhär fin var Lykke idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0