20-årsfest

Igår var jag på Sofies 20-årsfest där det var livat och trevligt. Det blev sång till födelsedagsbarnet, mycket toaspringande med Lie och kortspel med Wille. Vi fick även korv med bröd när natten närmade sig och det var gott. Tiden gick som alltid sjukt fort men den förlängdes en aning när Wille följde mig till Lie där jag skulle hämta mina saker. Sedan cyklade jag hem, satt lite på msn och somnade.

Måste säga att jag mår riktigt bra idag, förutom att jag inte riktigt vet var jag har allt. Så det blir nog inget pluggande förrän senare mot kvällen, skönt! Så nu ska jag bara slappa tills jag blir kapabel till att plugga.

Lite bilder från igår:

     
 

Kommentarer
Postat av: Bättan

Jag gillasr Lie's bröst på första bilden <3

2009-03-22 @ 16:43:16
URL: http://emofisk.blogg.se/
Postat av: viktoria

haha, det är ju Lykke och Emelie!

2009-04-02 @ 18:35:02
URL: http://lampaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0