Äntligen fredag!

Äntligen fredaaag! Idag har jag lämnat in mitt projektarbete och det är jag stolt över! Fy vad skönt det är och ha det överstökat. Vi fick en massa förmåner idag (kanske pga att vi varit så duktiga med vårt PA?), vi har fått pizza i skolan, fått våra studentmössor plus en inställd lektion. Så idag slutade jag lite tidigare än vanligt och hann hem om innan träningen. Idag var det step intervall på träningen och det kändes skönt att dra igenom musklerna. Har ju inte tränat på hela veckan pga att jag haft så mycket annat att tänka på.

Ikväll blir det bara att ta det lungt och mysa; kolla på let's dance-finalen och äta godis. Det blir också lite övande av högskoleprovet som ska göras imorgon. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0