beundransvärt

Jag beundrar verkligen dem som inte ger sig utan slutför ett projekt utan att lägga det åt sidan för att sedan ta upp det igen. Själv har jag alltid varit sån, i alla fall nu på senare tid. Till exempel så har man en redovisning som ska bli färdigt. Man skriver på den och utan att slutföra det skjuter jag upp det till senare på dagen. Hade varit så mycket lättare att göra färdigt det med en gång. Så mitt motto blir nu att slutföra det jag gör. Fast jag tycker inte att projektarbetet räknas hit, bara om man delar det i mindre bitar och slutför varje delmål. Det är ju ädnå ett långtidsprojekt, men små uppgifter!

Så nu skriver jag färdigt min religionsredovisning om "Yin och yang" och har det ur världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0