Bra dag trots prov

Nyss hemkommen från en heldag i Ystad där jag varit i skolan och sedan varit på ungdomsgruppen. I skolan hade jag prov i litteraturkunskap och det gick väl inte sådär jättebra, hoppas på ett G i alla fall. Efter det gick jag upp på media och hängde lite innan jag och Lie skulle till vår burksgitarr. Sedan åkte vi bil hem med Johan och jag gjorde mig ordning inför ungdomsgruppen, åt och lite sådär. Sen åkte jag in till Ystad och idag lagade vi våra egna pizzor, riktigt gott! Det var mycket trevligt på ungdomsgruppen och alla är så snälla. Denna dagen har varit bra trots mitt prov.
Nu ska jag ha det trevligt med ett till prov i engelska som jag ska ha imorgon.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0